9-10 листопада 2023 року у Києві відбувся семінар-тренінг для відповідальних за інформаційну роботу членських організацій ФПУ та редакторів профспілкових ЗМІ. Тематика навчання – нова публічна комунікація в умовах воєнного стану.
Від Профспілки працівників освіти і науки України участь у роботі тренінгу взяли Інна Михальченко (ЦК Профспілки), Катерина Дзюба (Київська міська організація Профспілки), Федір Смірнов (Закарпатська обласна організація Профспілки) та Олег Сьомак (Київська обласна організація Профспілки).
Програма заходу була досить різноплановою: містила практичні модулі, задання від спікерів та доповідачів та передбачалася проходження тестування щодо отриманих знань.
Відкрив роботу Голова ФПУ Григорій Осовий, який окреслив проблематику роботи, розповів про завдання у сфері її комунікаційної діяльності в контексті реалізації Стратегії діяльності ФПУ на 2021-2026 роки, враховуючи реалії воєнного стану в Україні.
Продовженням семінару став детальний аналіз інформаційної роботи ФПУ з її викликами та перспективами від керівника прес-центру ФПУ Юрія Работи. Він також прокоментував потенційні небезпеки у сфері комунікації, поділився власними поглядами щодо оптимізації праці та підвищення ефективності взаємодії з громадськістю та ЗМІ.
Такий аналіз став можливістю для визначення та формулювання нових завдань, які допоможуть забезпечити ефективність комунікаційної стратегії ФПУ, її членських організацій. Це, у свою чергу, сприятиме поліпшенню внутрішньої координації та прийняття конструктивних рішень щодо підвищенню впливу профспілкових організації в інформаційному просторі.
Доктор наук із соціальних комунікацій, професор кафедри реклами та паблік рілейшинз Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, Дмитро Олтаржевський, розглянув ключові аспекти сучасної комунікації на своїй презентації.
Висвітливши суть поняття корпоративних медіа, лектор розповів про інновації та тренди у цифрових каналах комунікації, з практичними акцентами щодо їх використовувати для підвищення ефективності взаємодії з аудиторією.
Дмитро Олтаржевський зорієнтував фахівців з комунікацій членських організацій ФПУ щодо ключових аспектів теорії зацікавлених сторін та надав конкретні поради з ефективної комунікації з різними стейкхолдерами, зокрема, з журналістами та блогерами. Він детально розглянув роль корпоративних медіа, акцентуючи на інноваціях та трендах в цифрових каналах задля підвищення взаємодії з аудиторією. Крім того, лектор висвітлив ключові аспекти кризової комунікації, наголосивши на високій вартості репутаційних помилок, а також надав приклади успішних й не зовсім випадків.
Загалом презентації спікера стали основою для активного обговорення сучасних тенденцій у сфері комунікацій. А практичні кейси та живі обговорення зробили цей захід важливим інструментом для тих, хто прагне вдосконалити свої навички в галузі комунікації в умовах сучасної ділової та соціальної реальності.
Також перед профспілковими медійниками виступили Денис Седлецький (керівник Genesis group), Віталій Мудрак (зав. відділом інформатизації пресцентру ФПУ), які зосередили увагу учасників на розробці нових продуктів від ФПУ – мобільного додатку та типового сайту для організацій, які ще не мають свого представництва у Мережі.
За два дні семінару учасники значно удосконалили свої комунікативні навички, отримали корисні інструменти й поради, обмінялися досвідом та пройшли тест за підсумками роботи. Такий комплексний підхід сприятиме успішній комунікації в різних сферах їхньої професійної діяльності та поліпшенні інформаційної роботи у профорганізаціях.
Довідково
Семінар-тренінг для відповідальних за інформаційну роботу членських організацій ФПУ та редакторів профспілкових ЗМІ було проведено Федерацією профспілок України за підтримки Данського агентства профспілкового розвитку (DTDA).
Участь у навчанні взяли фахівці від членських організацій, які відповідають за інформаційну складову роботи у профспілках та профоб’єднаннях.
Інна Михальченко,