Високоякісна профорієнтаційна робота в закладах освіти має вагоме значення для майбутнього здобувачів освіти. Це допомагає зорієнтувати та підготувати їх до професійної діяльності, надаючи корисну інформацію щодо розуміння світу праці, включаючи бачення власної кар’єрної траєкторії.
Своєчасна профорієнтаційна робота під час освітнього процесу сприяє професійній самоідентифікації здобувачів освіти, здійсненню самостійного та усвідомленого вибору майбутньої професії з урахуванням уподобань, здібностей, індивідуальних особливостей та запиту ринку праці задля безперешкодного інтегрування в майбутню професію.
Саме тому Український інститут розвитку освіти створив «Методичні рекомендації щодо підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які здійснюють профорієнтаційну роботу у закладах загальної середньої , в тому числі з учнями з ООП.
Методичні рекомендації допоможуть учителям підтримати учнів у виборі професії та розробленні індивідуальної кар’єрної траєкторії.
У рекомендаціях міститься інформація щодо:
- основних шляхів інтегрування профорієнтаційної роботи;
- створення наскрізної профорієнтації;
- Hard / Soft skills в профорієнтаційній роботі;
- впровадження в профорієнтаційну роботу психодіагностичних методик;
- алгоритм успішного впровадження профорієнтаційної роботи в закладах освіти;
- корисних ресурсів.
Завантажити методичні рекомендації